čtvrtek 21. dubna 2016

Saloos - Bio Argan Revital regenerační olej I Recenze




Můj vztah k olejům je vám po předchozích článcích tady či tady jistě už známý. Prostě je jednoduše miluji. A jako všechna jablka nejsou stejná, tak ani oleje ne  a stále mně překvapují tím, že má pleť může být ještě lepší. Upřímně jsem myslela, že tento olej už nic netrumfne, zkrátka skvěle hydratovaná, regenerovaná a vyhlazená pleť už prostě nemůže být lepší, ale omyl, může.

Po několika vypotřebovaných lahvičkách levandulového oleje, už i můj zatvrzelý konzervatismus zavelel, že je čas zkusit něco nového. A jelikož na oleje od Saloos nedám dopustit, hledala jsem i nyní ve známých vodách. Musím říct, že jsem bývala obecně k „arganovému“ oleji velice skeptická. Vnímala jsem ho jako ten „mainstream“ mezi oleji, který je populární hlavně díky marketingu několika značek, které ho úspěšně rvou, kam se dá (řasenka?!?). Ale je třeba, si zachovávat pozitivní pohled
a nadhled a jednou si tak v obchodě říkám: „Martino ano, dej mu i ty šanci!“. 

Musím říct, že velké plus získal díky přidanému levandulovému a lemon tea-tree oleji, které mnohonásobně navyšují jeho klady a jak už víte, těchto olejů není nikdy dost.

Co se týče hydratace, tak tu zvládá opět na jedničku. Ve vyhlazovacím maratonu mé pleti po pupínkových peripetiích také nezůstává pozadu. Díky tea-tree oleji eliminuje vznik těch, o kterých neradi mluvíme, a musím říct, že až na jistá období v životě ženy, nemám ani potřebu používat korektor či make-up. Jde vidět, že olej o pleť prvotřídně pečuje. Jako jediné mínus, které by vám mohlo vadit, je pocit mastné pleti po nanesení, které trvá opravdu chvilku, protože se olej krásně vstřebá a pleť zvláční. Naopak já to vnímám jako výhodu, jelikož se mnohem snadněji nanáší a zapracovává korektor či make-up, což obzvlášť uvítají sušší typy, které bojují se suchými místy. Já mám kombinovanou, v létě mastnější pleť a řekla bych, že olej tyto peripetie výrazně eliminuje.

Ve srovnání s levandulovým či santalovým olejem posouvá výživu pleti ještě o level výše a zdárně bojuje jak s pupínky, začervenáním, tak také s ostatními nedokonalostmi pleti.

+hydratace
+výživa
+regenerace
+péče o počáteční vrásky
+ péče o oční okolí

- výraznější vůně, která po nanesení mizí
- hutnější olej, který po nanesení zanechává mastnější film, ale rychle se vstřebá



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...