pondělí 2. listopadu 2015

Karel Hádek - Lipio sérum Levandule I Recenze


Podle poslední recenze, která se týkala mého odličovacího dua od Karla Hádka, jste mohli podle mé velké spokojenosti usoudit, že se tady ještě některé jeho produkty objeví. A další recenze na sebe nenechala dlouho čekat.

Dalším produktem je toto Levandulové Lipio sérum, které vám podle názvu nic moc neřekne . Ve zkratce a podle popisu výrobce jde o regenerační přípravek, který optimalizuje funkci pokožky včetně produkce tukových žláz. Jeho hlavním úkolem je pokožku regenerovat, zjemňovat a má protizánětlivé účinky.

Důvod, proč jsem si ho vybrala já je, že by měl podporovat růst zdravých buněk,je antibakteriální, působí protizánětlivě a má uklidňující účinky. Tyto hlavní vlastnosti můžu víceméně potvrdit.

Můj původní plán byl, že ho budu používat hlavně ráno, kvůli tomu jsem si ho pořídila v SPF verzi. Bohužel jeho hydratační vlastnosti nejsou takové, jaké má zimní pleť momentálně potřebuje, zůstala jsem proto u večerní aplikace, kdy na něj sem tam ještě aplikuji měsíčkový hydratační krém od Alverde, když mám pocit, že je pleť sušší. Se sérem jsem velice spokojená, mou pleť posunulo o krok dál v rámci zahlazovaní stop po boláčcích. Nevím, zda podpora růstu zdravých buněk bude mít něco společného s tím, že má pleť je vyhlazenější a kráterky, které jsem zmiňovala v recenzi o Saloos regeneračním oleji jsou ty tam. Zmizelo mi také začervenání, které jsem mívala výrazné hlavně v okolí nosu. Mimo to, napomáhá hojení se drobných potvůrek, které mně sem tam přijdou navštívit.

+ regenerace
+ jemnější pleť
+ minimalizace začervenání
+ mizení nedokonalostí
+ celkové zlepšení kvality pleti

- hydratace (kterou však výrobek neslibuje)

Enjoy, Martina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...