středa 11. listopadu 2015

My autumn essential


Kromě mého kosmetického wishlistu se najde i pár kousků oblečení, které mám v hledáčku.

Khaki waterfall vesta Před pár měsíci jsem toužila po bílé sáčkové vestě, teď přišla na řadu tato krásná khaki, která v kombinaci s rolákem nebo koženými kalhoty vypadá naprosto úchvatně.

Šaty s dlouhým rukávem - Poslední dobou jsem začala pokukovat po šatech, i když bych zrovna neřekla, že jsem šatový či sukňový typ, mám potřebu mít tento kousek v šatníku. V H&M jsem narazila na tyto z jemného úpletu. Líbí se mi na nich, že jsou jednoduché a můžu je proto kombinovat se zajímavými doplňky, které je oživí a ozvláštní. Do tohoto počasí bych řekla, že jsou ideální. Plánuji je nosit s páskem, aby vynikl pas.

Malá černá kabelka - Při probírání se mými kabelkami jsem zjistila, že nemám malou černou kabelku, což vnímám jako nepříjemnou informaci, nebo o to příznivější, že si budu muset jednu další koupit. Jak už jsem v předchozích článcích zmínila, nejčastěji se oblékám do jedno-dvou barevných kombinací a proto ve svém outfitu sázím na doplňky, nejčastěji v podobě pěkných kabelek se zajímavými detaily.

Kostkovaná košile - Po tomto kousku pošilhávám už snad od začátku září. Jsou v různých barevných variacích, mě se nejvíce líbí černo-červená,  ale zajímavá mi přijde i zeleno-červená, která má takový vánoční styl. I ten nejjednodušší outfit dokáže oživit,
a vnést do něj hravost. Mám dvě vyhlídnuté v F&F a Gate.

Botičky -  A na závěr botičky, pro které si jdu v nejbližších dnech. Naprosto jsem podlehla letošnímu trendu týkajících se bot na platformě či vysoké podrážce. Líbí se mi, že jsou bytelné a tak trochu grunge. I do nejslušnějšího outfitu to vnese trochu rebélie, což se mi osobně strašně líbí. Na zimu to má dokonce praktický prvek, že vám bude teplo. Zatím nejhezčí boty v tomto stylu jsem viděla v CCC.

Enjoy, Martina



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...