neděle 8. listopadu 2015

My Top Fall Nail-polishes


V minulém článku týkající se mých oblíbených podzimních produktů jste se mohli seznámit s mými oblíbenými rtěnkami, teď je čas, abych vám ukázala své oblíbené podzimní laky.
Někteří jsou maniaci přes bižuterii či kabelky, já se řadím k nadšencům laků. Je málo dnů v měsíci, kdy mé nehty nejsou nalakované, můžu to už pomalu považovat za mou osobní značku či doplněk. Jelikož můj šatník tvoří převážně barvy černé
či šedé, jsou pro mne laky na nehty cestou, jak do mého stylu oblékání vnést trochu barvy. Mimo jiné je to taková třešnička na dortu jak vyšperkovat outfit, když vám barva nehtů sedí např. k barvě doplňků či rtěnky.

Do tohoto článku jsem vybrala svých 5 nejpoužívanějších laků, které mám nejraději jak po barevné stránce tak díky jejich kvalitě.

Catrice - Vino Tinto - Mám ráda komplikované barvy, protože jinak by mi popis tohoto laku nedal tak zabrat. Aby se dalo něco lehce popsat dvěma slovy by byla evidentně velká nuda. U tohoto odstínu můžete použít široký výčet barev a nikdy se nebudete mýlit. Já bych ho popsala jako hnědo fialový s tóny vínově červené. Kupovala jsem si ho k rtěnce od Catrice - Barry Bradshaw. Co se týče výdrže, jde o takový střed, já všechny laky používám v kombinaci s "Gel look top coat" od Essence,
s kterým jsem nad míru spokojená a výrazně prodlouží výdrž laku.

Essence - Indigo to go - Jde o nádhernou tmavě borůvkovou, která v podzimních odstínech prostě nemůže chybět. Indigo to go je jedním z odstínů řady " The gel nail-polish", s kterými se v poslední době roztrhl pytel. Co se týče výdrže, mu nemám absolutně co vytknout, řekla bych, že v mnoha věcech předčí laky typu Essie. Opět v kombinaci s top coatem vydrží nádherný klidně celý týden.

Avon - Red wine - Tento lak spolu s Midnight plum patří mezi dědečky mé sbírky. Můžu s klidem říci, že je mám už tak 4 roky a jsou stále fresh. Tento oblíbenec se pyšní krásnou tmavě vínovou barvou, která je naprostou klasikou. Vím, že hodně lidí má předsudky k tomuto druhu kosmetiky, ale podle mé zkušenosti můžu dát konkrétně za laky ruku do ohně. S kvalitou mnohdy přesahují dražší specializované značky a za málo peněz prostě hodně muziky. Navíc se v katalozích setkávám s krásnými barvami, z nichž si určitě ještě nějaký pořídím.

Avon - Midnight plum - Barvu tohoto laku bych přiřadila k o několik odstínů tmavší Essence - Indigo to go. Opět krásná tmavě borůvkově fialová s kterou nemůžete nic zkazit. 

Essie - Merino cool - Merino cool podle mně patří mezi nejznámější odstíny Essie. Setkala jsem se s ním u mnoha blogerek
a jak ony tak i já jsem mu naprosto podlehla. Opět se jedná o neidentifikovatelnou barvu, kterou bych popsala jako šedo-fialovou, která na nehtech vypadá opravdu zajímavě a krásně. Včetně tohoto odstínu mám ráda také " Warm & Toasty turtleneck", který bych popsala jako šeříkový a vypadá taky moc pěkně (samozřejmě, když jde o mé oblíbené laky :)) Bohužel co se výdrže týče, jsou na tom tyto laky u mně dost žalostné, což bych podle poměru cena/kvalita neočekávala.

(Shora: Essence - Indigo to go, Catrice - Vino Tinto, Avon - Red wine, Avon - Midnight plum, Essie - Merino cool)


Enjoy, Martina


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...