pondělí 9. listopadu 2015

New In: Alverde + Recenze


Značku Alverde jsem si za poslední dobu oblíbila tak, že když potřebuji koupit běžnou kosmetiku,  zabrousím první do regálu
s touto značkou. Je jednou z cenově dostupných brandů s přírodní kosmetikou, kde si přijdou na své i vegani.

Vím, že kolem přírodní kosmetiky panuje mnoho předsudků, že nefungují jak by měli či nejde poznat rozdíl. Z vlastní zkušenosti jsem poznala dost velký rozdíl, od šampónů na vlasy, až po  péči o pleť a tělo. Nepopsala bych svou pleť jako citlivou, ale chemické šampóny a krémy mi nedělají moc dobře, to byl jeden z důvodů, proč jsem se začala zajímat o přírodní kosmetiku. Taky mně celkem děsí představa, co se v normálních produktech používá za chemii a řídím se heslem, že co by mi mohlo nějak uškodit vnitřně, nemůžu přeci dávat na svou pokožku.

Jelikož přichází podzim a má kůže připomíná hada, který se svléká, potřebovala jsem si koupit něco více hydratačního
a pečujícího, šáhla jsem po denním krému Sensitiv s heřmánkem a vilínem, Peelingu s meruňkou a měsíčkem a Sprchovém gelu
s rakytníkem a papájou
. Kvalitu těchto produktů doprovází nádherná vůně přísad.

Sensitiv denní krém s heřmánkem a vilínem - Tento krém byl pro mne opravdovým překvapením. Neměla jsem žádná velká očekávání, pouze jsem hledala něco více hydratačního, jelikož na mou podzimní pleť už olejíčky moc nestačí, ale tento krém se tedy vytáhl do výšin. Kromě skvělé hydratace, kterou zajistí opravdu jemná konzistence krému bez vytvoření jakéhokoliv mastného filmu, přichází na řadu zmatnění pleti o kterém se nikde nepíše. Mé pleti dělá opravdu dobře, i když pod něj nepoužiji žádný pečující olej, neucpává póry, nedělá na pleti žádnou neplechu a dlouho hydratuje. Není to prostě jeden
z těch krému, který nanesete a za pár hodin máte pocit, že jste na pleť nic nedali. Já ocením hlavně protizánětlivé vlastnosti heřmánku a jemnou konzistenci, dokonce mi  vyhovuje více než Steamcream, který jsem používala minulou zimu.

Peeling s meruňkou a měsíčkem - Jedním slovem: "Miluji!" A ta vůně. Peeling používám minimálně 2x týdně, bez něj mám pocit, že se mi více ucpávají póry a pleť se patrně zhorší. S touto krásně vonící bombou po meruňkách je pleť krásně jemná
a vyživená. Je skvělou a ještě lepší alternativou pro známý peeling od St. Ives. 

Sprchový gel s rakytníkem a papájou - Včetně suché pleti se potýkám s vysušenou kůží, proto jsem šáhla po sprchovém krému obsahující rakytníkový olej, který je známý pro své pečující a vyživující účinky. Pokožka je po něm opět krásně jemná bez suchých míst. Někomu akorát nemusí moc vonět, protože v něm cítím spíše rakytník než papáju, ale já si ho pořídila spíše kvůli péči, kterou splňuje na výbornou.

Enjoy, Martina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...